dimecres, 20 d’abril del 2016

Jo, el meu pare i les nostres circumstàcies / Yo, mi padre y nuestras circunstancias / I, my father and our circumstances


Jo i el meu papà fem de tot, compartim temps i rialles, juguem i cuinem, passegem i investiguem, gaudim junts de tantes coses que fa que la nostra relació siga especial. Això és el que ens mostren totes aquestes il·lustracions de l'artista Snezhana Soosh: són genials i plenes de delicada vitalitat. Ens encanten.

És que l'amor d'un pare no té límits. És capaç d'espantar monstres i fer-nos delicades trenes, de vigilar el nostre creixement i d'ensenyar-nos a jugar a l'escac, de contar-nos contes mentre ens bressola damunt la seua panxa, d'acompanyar-nos dia a dia, de la mà, en el nostre caminar. Sempre vigilant, tenint cura de nosaltres.

Unes il·lustracions plenes de tendresa. Un autèntic homenatge a tots els papàs del món que, estic segura, veient aquestes il·lustracions es senten reflectits -mentre és cau la bava mirant als seus fills/filles-. Amor de pare, un amor incondicional.


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...